Hoe werkt het evaluatiesysteem voor afspraken bij Doctoranytime?

De gebruiker kan op deze pagina informatie over het evaluatiesysteem terugvinden en begrijpen hoe Doctoranytime 100% transparantie en objectiviteit garandeert.

Doctoranytime heeft het evaluatiesysteem ontwikkelt met als doel om zowel de zorgverleners als de patiënten te helpen. Het proces is verschillend van andere online services door het feit dat de medische sector enige bijzonderheden heeft die dienen gerespecteerd te worden.

Ons doel en onze filosofie is om de gebruiker onbevooroordeelde en geverifieerde evaluaties aan te bieden die hij kan meenemen bij zijn keuze van een zorgverlener.

U kan hieronder de veelgestelde vragen (FAQ) terugvinden en de uitleg achter het evaluatiesysteem van Doctoranytime.

VEELGESTELDE VRAGEN

Wat wordt beschouwd als een evaluatie bij Doctoranytime?

Doctoranytime geeft elke gebruiker die een afspraak gemaakt heeft via het online platform de mogelijkheid om zijn bezoek te evalueren door een vragenlijst in te vullen, alsook door opmerkingen in te dienen.

De gebruiker/patiënt kan zijn ervaring beschrijven en zijn evaluatie versturen. De geloofwaardigheid van de evaluatie dient gecontroleerd te worden en er dient ook verzekerd te worden dat de gebruiksvoorwaarden niet geschonden worden voordat de evaluatie gepubliceerd wordt.

Gepubliceerde evaluaties helpen miljoenen gebruikers om de geschikte zorgverlener voor hen te vinden.

Hoe kan ik een evaluatie indienen?

Om een zorgverlener te evalueren, dient u eerst een afspraak te maken via het online platform van Doctoranytime of via de zorgverlener. Eén dag na uw afspraak, zal u via e-mail een evaluatieformulier ontvangen. Indien u het evaluatieformulier niet heeft ingevuld, zal u na zeven dagen na uw afspraak een herinnering ontvangen. U kan uw bezoek ook evalueren via uw persoonlijke pagina bij “Mijn afspraken”.

U kan uw evaluatie tot 60 dagen na uw afspraak invullen. De reden dat de mogelijkheid voor een evaluatie wordt gegeven aan zij die een online afspraak gemaakt hebben of via de zorgverlener, is om de transparantie te waarborgen en te verzekeren dat de afspraak heeft plaatsgevonden.

Wanneer de gebruiker toestemming heeft gegeven aan de zorgverlener, dient deze eerst het formulier in te vullen dat hij ontvangen zal hebben, nadat hij om veiligheidsredenen zich heeft aangemeld bij Doctoranytime, binnen een door de praktijk vooropgestelde tijdsperiode.

Zijn er gevallen wanneer een evaluatie niet gepubliceerd kan worden?

Wanneer er een evaluatie wordt gegeven, dient u er zeker van te zijn dat u de richtlijnen gevolgd hebt en dat u de gebruiksvoorwaarden gelezen hebt.

Elke opmerking die beledigend of godslasterlijk is, wordt niet gepubliceerd. Persoonlijke gegevens: We beschermen de privacy van uw persoonlijke gegevens en om deze reden verwijderen we elke vorm van persoonlijke data. Het volgende zal u nooit gepubliceerd zien: achternaam, email, telefoonnummer, enz.

Prijzen & betalingsbewijs : U kan natuurlijk uw mening geven over de prijzen die de zorgverlener vraagt voor zijn diensten, maar Doctoranytime zal geen details over de financiële transactie publiceren. Doctoranytime is geen controle mechanisme en heeft niet de bevoegdheid er één te zijn. Na een afspraak heeft u het recht een betalingsbewijs te vragen.

Nauwkeurigheid van de diagnose of behandeling: Het is zeer belangrijk uw gevoelens mee te delen over hoe de zorgverlener uw vraag heeft behandeld. Maar we kunnen geen opmerkingen over de nauwkeurigheid van de diagnose of behandelingen publiceren. Dit zijn feitelijke zaken en om deze te verifiëren zouden uitgebreide medische studies noodzakelijk zijn.

Promotie-inhoud: Doctoranytime oogt de meest betrouwbare bron voor een patiënt te zijn bij het zoeken naar en kiezen van de meest geschikte zorgverlener voor hem. Doctoranytime is geen reclame medium. Om deze reden zal enige vorm van reclame van de zorgverlener verworpen worden.

Zorgverlener goedkeuring: De zorgverlener beoordeelt de evaluatie en beslist of de evaluatie voldoet aan alle eisen en gebruiksvoorwaarden.

Is de zorgverlener op de hoogte van de evaluatie?

Wanneer de gebruiker zijn evaluatie indient, zal de zorgverlener automatisch een mail ontvangen om hem op de hoogte te brengen. De zorgverlener is op de hoogte van de evaluatie opdat elk misverstand kan opgelost worden, of zelfs om een uitleg te geven over wat er gebeurd is tijdens de afspraak.

De zorgverlener heeft het recht om een evaluatie niet te publiceren indien zij ervan overtuigd zijn dat de evaluatie niet voldoet aan alle eisen en gebruiksvoorwaarden.

Hoe kan ik een nuttige evaluatie achterlaten?

Schrijf uw evaluatie op dezelfde manier als u er één zou willen lezen, als een gebruiker die op zoek is naar een geschikte zorgverlener. Wees niet te beknopt, noch extreem analytisch. Bedenk wat u zou antwoorden op een vriend die uw mening heeft gevraagd. Wees nauwkeurig in uw beschrijving. Druk uw gevoelens uit over uw afspraak. Voelt u dat u goed behandeld bent? Welke criteria hebben ervoor gekozen dat u de zorgverlener heeft gekozen? Deel de details waarvan u denkt dat deze nuttig kunnen zijn voor andere patiënten.

Waarom is mijn evaluatie anoniem?

De evaluatie is anoniem omdat we met Doctoranytime uw persoonlijke gegevens wensen te beschermen. Het enige wat getoond zal worden is uw voornaam om aan te tonen dat de evaluatie ingevuld is door een echte gebruiker. We willen uw persoonlijke gegevens niet openbaar maken. We willen uw verhaal gebruiken om andere patiënten te helpen. De verificatie van uw persoonlijke gegevens is reeds gebeurd door het afsprakenproces.